Неділя, 23.07.2017, 18:38Вітаю Вас Гость | RSS
Волинська обласна бібліотека для юнацтва
Меню сайту
Категорії каталога
Бібліографічні дайджести
Газета "Краєвид"
Бібліографічні списки
Матеріали про Волинь
Сценарії
Методико-бібліографічні матеріали
Наше опитування
Оцініть бібліотечний сайт
Всього відповідей: 414
Міні-чат

Видавнича діяльність


Головна » Файли » Бібліографічні списки

ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
[ ] 24.09.2008, 16:37

СУЧАСНА ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ: ПОГЛЯД У МАЙБУТНЄ

1.       Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності // Дошкіл. виховання. – 2002. – №3. – С. 24-28.

2.       Белечев П.В. Проблема оптимізації технології навчання // Педагогічна теорія та педагогічний досвід: перспективи і розвиток. – Луцьк, 1999. – С.16-18.

3.       Буркова Л. Технології в освіті // Рід. шк. – 2001. – №2. – С.18-20

4.       Гузеев В. От методик – к образовательной технологии // Нар. образование. – 1998. – №7. – С. 84-91.

5.       Ковальчук О. Інноваційна робота як проблема професійного удосконалення вчителя // Директор шк., ліцею, гімназії. – 2002. – № 1-2. – С. 50-52.

6.       Крамаренко С.Г. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів // Відкр.урок. – 2002. – № 5-6. – С. 7-10.

7.       Ломаковська Г. Інформаційні технології – погляд у майбутнє // Директор шк., ліцею, гімназії. – 2002. – № 1-2. – С. 42-46.

8.       Мариновська О. Інтегральна педагогічна технологія: традиційний урок з елементами інтеграції // Історія України. – 2001. – № 44. – С. 5.

9.       Наумов Б. Шляхи реалізації поліцентризму: (Нова система цілісного розвитку людини в освітніх технологіях) // Рід. шк. – 2002. – №2. – С. 3-6.

10.  Освітні технології: Навч.-метод.. посіб. / За заг. ред. О.М. Пехоти. – К.: А.С.Н.– 2001. – 256 с.

11.  Педагогічна техніка вчителя // Педагогічна  майстерність. – К., 1997. – С.47-57.

12.  Смолюк І. Сучасні класифікації педагогічних технологій // Пед.пошук. – 2001. – №3. – С. 66-67.

 

ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЇ

1.       Про Програму роботи з обдарованою молоддю на 2001-2005 роки: Указ Президента України від 8 лют. 2001 р. // Уряд. кур'єр. – 2001. – 28 лют.

2.       Братанич О. Реалізація диференційованого навчання в умовах комбінованого уроку // Рід. шк. – 2000. – №11. – С. 49-52.

3.       Ванбреннер С. Методи навчання обдарованих дітей в американській школі // Все для вчителя. – 1998. – №18. – С. 15-16.

4.       Варзацька А. Інноваційні аспекти особистісно-орієнтованого, розвивального навчання // Укр. мова і літ. в шк. – 2002. – №3. – С. 30-31.

5.       Галузинський В.,Євтух М. Диференційований та індивідуальний підходи у навчанні і вихованні учнів  // Галузинський В., Євтух М. Педагогіка: теорія та історія. – К., 1995. – С.106-119.

6.       Ісак М. Диференціація та індивідуалізація навчання: (З досвіду роботи) // Дивослово. – 1998. – №3. – С. 45-49.

7.       Корсакова О., Трубачева С. Диференціація та індивідуалізація навчання: Теоретичні відомості. // Освіта і управління. – 1999. – №3. – С. 80-85.

8.       Мазур Г.В. Використання диференційованого підходу на різних етапах уроку:  // Пед. пошук. – 1994. – №2. – С. 19-20.

9.       Мацевко Л. Скорочуючи шлях від вчителя до учня: З практики організації особистісно-зорієнтованого навчання. // Всесвіт. літ. в серед. навч. закладах України. – 1999. – №9. – С. 10-12.

10.  Воякова Н.П. .Навчання обдарованих учнів // Воякова Н.П. Педагогіка. – К., 2001. – С. 362-364.

11.  Огнищенко І., Усенко Т. Вітчизняно-європейський вектор в освіті: з орієнтації на особистість // Педагогіка толерантності. – 2000. – №3. – С. 32-36.

12.  Пасіхов Ю. Обдаровані діти – наше майбутнє: [Деякі аспекти роботи з обдарованими дітьми] // Рід. шк. – 2002. – №3. – С. 37-39.

13.  Савенков А. Принципы разработки учебных программ для одаренных детей // Педагогика. – 1999. – №3. – С. 97-101.

14.  Сікорський П. Диференційоване навчання і проблеми реформування освітньої системи // Шлях освіти. – 1997. – №1. – С. 7-12.

15.  Сотніченко В. Диференціація процесу формування знань на основі структурування змісту навчального матеріалу // Історія в шк. – 1999. – №27. – С. 25-28.

16.  Форми і методи роботи з обдарованими дітьми // Організація роботи з обдарованими дітьми. – Тернопіль, 1998. – С. 6-14.

17.  Чернега Н. Особистісно-зорієнтоване навчання: сучасні підходи // Рід. шк. – 2001. – №9. – С. 13-14.

18.  Технології розвивального навчання в сучасній школі

19.  Баханов К. Технологія розвивального навчання // Історія в шк. України. – 2001. – №1. – С. 21-25.

20.  Безлюдна Н. Розвивальне навчання в концепції вітчизняної педагогічної думки // Почат. шк. – 2001. – №4. – С. 52-54.

21.  Зубань В. Розвивальне навчання – школа 2000-го року // Почат. шк. –  1999. – №7. – С. 13-18.

22.  Коваль Л. Розвивальне навчання – у практиці // Дивослово. – 2002. – №10.- С. 24-30.

23.  Момот Л. Розвивальне навчання: методи і прийоми // Біологія і хімія в шк. – 1999. – №2. – С.9-12.

24.  Старагіна І., Чеснокова О. Особливості мовленнєвого розвитку дитини в системі розвивального навчання // Почат. шк. – 2002. – №3. – С. 51-53.

Ключові проблеми інформатизації освіти

1.       Аніщенко В. Навчальний процес і комп'ютер // Рід шк. – 2000. – №8. – С. 62-63.

2.       Бойко С. Центр інформаційних ресурсів у школі // Директор шк., ліцею, гімназії. – 2002. – №3. – С. 65-66.

3.       Волинський В. Комп'ютер у обладнанні шкільного кабінету // Біологія і хімія в шк. – 2001. – №2. – С. 7-9.

4.       Жук Ю. Інформатизація освіти: проектування майбутнього // Директор шк.,ліцею, гімназії. – 2002. – №3. – С. 20-22.

5.       Завізєва Н. Персональні комп'ютери в індивідуальному навчанні // Рід шк. – 1999. – № 11. – С. 62-64.

6.       Левшин М. Позитиви і негативи комп'ютеризації освіти // Директор шк., ліцею, гімназії. – 2002. – №3. – С. 30-35.

7.       Мельничук О. Internet у школі: організація у навчанні // Рід шк. – 2001. – №11. – С. 37-38.

8.       Набока Б. Інтернет-технологія як фактор підвищення кваліфікації вчителів // Шлях освіти. – 2001. – №1. – С. 37-39.

9.       Набока Б. Інформатика та інформаційні технології у школі // Комп'ютер у шк. та сім'ї. – 1998. – №2. – С. 5-9.

10.  Небож С. Комп'ютеризація навчання як один із чинників в його гуманізації // Педагогіка толерантності. – 2000. – №1. – С. 16-18.

11.  Непомнящий Б. Український освітній Інтернет: удень з вогнем … // Дзеркало тижня. – 2002. – 31 серп. – С. 10.

12.  Пустовіт С. Деякі методичні проблеми впровадження комп'ютерних технологій у навчальний процес // Біологія і хімія в шк. – 2002. – №3. – С. 11-12.

13.  Степашко В. Інтернет: що може і чого не може забезпечити дистанційне навчання? // Рід шк. – 1999. – №9. – С. 6-8.

14.  Теплицький І. Комп'ютерне моделювання в школі як засіб розвитку творчого мислення учнів // Рід шк. – 2002. – №9. – С. 63-66.

15.  Чумак П.,Клименко В. Використання комп'ютерів у процесі трудового навчання учнів у школі  // Рід шк. – 2000. – №10. – С. 36-38.

Категорія: Бібліографічні списки | Додав: eleph
Переглядів: 5464 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.0/4 |
Форма входу
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0